Wil jij ook tevreden en terugkerende klanten? Dat kan maar op één manier: door erachter te komen waar klanten behoefte aan hebben. Door precies te weten wat klanten wel en niet fijn vinden aan de dienstverlening is het mogelijk om daar op in te spelen. Je past vervolgens jouw bedrijfsvoering aan zodat het precies aansluit op de wensen en behoeften van jouw klanten. Integron, een onderzoeksbureau dat gevestigd is in Rotterdam, helpt je om jouw doelen te bereiken. Of je nu de klantretentie wilt verhogen of (nieuwe) klanten wilt binden aan je bedrijf: hun klanttevredenheidsonderzoek helpt je daarbij. Schakel een onderzoeksbureau inBij Integron bieden ze organisaties klant- en medewerkersonderzoeken op maat aan en geven ze advies en trainingen om het beste uit zowel jouw klanten als jouw medewerkers te halen. Door een klanttevredenheidsonderzoek op te zetten krijg je een beter beeld van de relatie met jouw klanten. Wil jij dit ook wel? Schakel dan de hulp in van Integron. Zij hebben ruim 25 jaar ervaring omtrent het opzetten en uitvoeren van een klanttevredenheidsonderzoek voor diverse soorten organisaties in de B2B-branche. Er zijn verschillende redenen waarom het verstandig is om een klanttevredenheidsonderzoek op te zetten. Deze redenen lopen uiteen en zijn voor ieder bedrijf anders. Om die renden is het natuurlijk belangrijk dat jouw onderzoeksvragen op maat zijn, zodat je precies de informatie achterhaald die je nodig hebt. Verschillende redenen zijn:
Neem contact met hen opWil je jouw organisatie naar een hoger niveau tillen, de interne en externe dynamiek verbeteren en klanten en binden aan jouw bedrijf? Ontdek wat Integron uit Rotterdam voor jouw onderneming kan betekenen op het gebied van een klanttevredenheidsonderzoek op maat. Neem contact met deze specialist op om de mogelijkheden te bespreken. |